luni, 22 septembrie 2014

Călăuza realității

Călăuza realității

- Privește în adâncul cuvintelor -



M-am născut dintr-un ou. Gălbenușul era soarele, iar albușul se prelingea pe trupul meu transformându-se în cel mai frumos râu. Am urmat cursul râului. Un vânt plăcut îmi mângâia părul. M-am lăsat dus de el și am ajuns pe o câmpie. Acolo erau morile de vânt, iar fluturi uriași țineau locul elicelor. Îmi continui drumul și văd un hamac realizat dintr-o coajă de banană. Mă așez în el închid ochii și visez. Imaginea unui copil ce plutește, legat cu o sfoară de un nor. Norul se sparge și mă trezesc. Pământul se cutremură. Trei elefanți cu capul în formă de saxofon alergau spre mine. Concertul de jazz îmi încălzea auzul. Închid ochii și visez. Zece porumbei albi mă ridică către nori. Porumbeii dispar și eu cad. Mă trezesc și văd în fața mea o casă. Acoperișul se deschide și din interior se ridică o balerină. Începe să danseze, iar la final îmi arată cu degetul către cer. O barcă plutea cu catargul în jos. Cerul era marea, iar norii erau valurile. Totul în jurul meu se topea. Ceasul se topea. Timpul se topea. Un fier de călcat netezea nisipul. Merg pe urma lăsată de fierul de călcat. Căldura îmi provoacă o stare de leșin. Printre pleoape văd că se apropie un individ cu picioroange. Închid ochii și visez. Doi copaci cu trupuri omenești pluteau într-o coajă de ou. Se țineau în brațe și priveau către nicăieri. Oul se sparge, iar copacii se izbesc de pământ și mor. Mă trezesc și văd o cioară ce stă pe umărul unei fetițe și mușcă din ea. Mai merg și văd cum peste un pian cade un cal. Văd oameni ce au ceasuri în loc de ochi. Văd tristețe și durere. Văd o scară și o ușă. Aleg să urc pe scară. Nu puteam să trăiesc în lumea lor.

Source: Suprarealism

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu