marți, 30 septembrie 2014

Dacă toate femeile...

Dacă toate femeile...

Dacă toate femeile ar naște în același timp și țipătul nașterii s-ar auzi în lume...durerea iubirii prin vene ne-ar trece nouă și noi toți am împietri. 
Dacă toate femeile ar apărea  în același moment pe un ecran gigant în timp ce își leagănă copilul la ore târzii în noapte...durerea iubirii prin vene ne-ar trece nouă și noi toți am împietri. 
Dacă toate femeile și-ar săruta pe frunte copilul înainte de culcare, în același timp, iar acest moment  s-ar vedea în lume, toți copii orfani ar simți dragostea de mama și somnul liniștit...durerea iubirii prin vene ne-ar trece nouă și noi toți am împietri. 
Dacă toate femeile ar cânta un cântec de leagăn în același timp și acesta s-ar auzi pe tot pământul, nu ar exista om care să nu adoarmă...durerea iubirii prin vene ne-ar trece nouă și noi toți am împietri. 
Dacă toate femeile și-ar îmbrățișa copiii în același timp, iar acest moment ar apărea pe un ecran gigant, un moment de pace s-ar revărsa pe acest pământ...durerea iubirii prin vene ne-ar trece nouă și noi toți am împietri. 
Dacă toate femeile le-ar spune iubiților/soților „te iubesc!”, în același timp, iar acest moment s-ar auzi în lume, nu ar exista dragoste mai mare pe pământ...durerea iubirii prin vene ne-ar trece nouă și noi toți am împietri. 
Dacă toate femeile ar plânge  în același timp, nu ar exista cascadă mai puternică ca aceea...durerea iubirii prin vene ne-ar trece nouă și noi toți am împietri. 
Dacă toate femeile ar fi agresate în același timp și țipătul disperării s-ar auzi în lume...durerea iubirii prin vene ne-ar trece nouă și noi toți am împietri. 
Dacă toate femeile și-ar vărsa sudoarea muncii într-un singur loc, nu ar exista ocean mai mare ca acela...durerea iubirii prin vene ne-ar trece nouă și noi toți am împietri. 
Dacă toate femeile ar apărea pe un ecran gigant în timp ce își îngrijesc iubirile vieții pe patul de moarte, o liniște sublimă s-ar așterne pe fața pământului...durerea iubirii prin vene ne-ar trece nouă și noi toți am împietri. 
Dacă toate femeile s-ar ține de mână în același timp, nu ar mai exista bărbați care să le rănească, iar suferința ar dispărea de pe acest pământ...durerea iubirii prin vene ne-ar trece nouă și noi toți am împietri. 
Dacă toate femeile ar fi iubite și respectate...o altă lume ar fi!
Dacă toate femeile...

Source:bookdrum




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu